FAQ - často kladené otázky

  • Jste pojištění proti úpadku?

Ano, u pojišťovny GENERALI, již od roku 2012 (aktuální pojistka k nahlédnutí ZDE)

  • Mohu se u vás pojistit, třeba i včetně pojištění storna?

Ano, nabízíme výhodné pojištění od ALLIANZ jež kryje většinu potřeb a možného nebezpečí na cestách.

  • Firma mi dává benefity – poukázky, mohu je uplatnit?

Ano, akceptujeme poukázky většiny společností – SODEXO, EDENRED, BENEFIT+ a další.

  • Pracuji ve firmě, která mi přispívá na dovolenou, můžete napsat fakturu na mého zaměstnavatele?

Ano, FKSP faktury děláme běžně, včetně státních podniků kde je proces složitější (vyplnit objednávku, osobní čísla… tedy nemocnice, ministerstva, policie atp.)

  • Máte na Lago di Garda delegáta?

Delegáta na místě nemáme, jelikož na Gardu se jezdí individuálně – v různé dny, na různá místa,  Máme zde ale našeho kolegu sporťáka, který s lecčíms poradí, po celou dobu pobytu funguje asistenční linka (delegát na telefonu) na kterou můžete volat s jakýmkoliv problémem (zpožděný příjezd, tlumočení požadavků na recepci, …)

Vyhledávání

(C) 2009-2016